Let op dat sommige producten niet kunnen worden geretourneerd om will van de hygiëne en/of
veiligheid. Geretourneerd ondergoed kan niet worden aangenomen, tenzij de producten ongeopend in de
oorspronkelijke verpakking zitten.
Sulky's hebben geen recht om te worden geretourneerd of geruild als gevolg van het feit dat het een
gepersonaliseerd product is.
Horze behoudt zich het recht om restitutie toe te kennen of te weigeren waar het product niet in een verkoopbare
staat is. Horze behoudt zich het recht om 5 euro in te houden bij kapotte of vieze productverpakking.
Wij ruilen alleen producten naar hetzelfde product met een andere maat of kleur. Wij ruilen helaas niet naar een
compleet ander product. Als Horze de gewenste maat/kleur niet voorradig heeft, zal Horze het bedrag voor het
product automatisch restitueren.
Horze verstuurt eenmaal per bestelling een vervangend product zonder extra kosten. Voor een tweede omruil rekent
Horze normale verzendkosten. Het behandelen van een retour of omruil duurt normaalgesproken 1 week vanaf de
aankomst van de retour in het magazijn. Wij behouden ons het recht op vertragingen bij piekmomenten.
Hoe kun je producten retourneren vanuit België:
1. Log je in via www.horze.be/findorder en vul je ordernummer en
emailadres in
2. Volg de instructies en vul de gegevens in voor de producten die je wilt retourneren
3. Stop de producten die je wilt retourneren in de verzenddoos
4. Plak het retourlabel van DPD die zich in het pakket bevindt op de doos
5. Lever het pakket in bij een DPD locatie: https://www.dpd.com/be/nl/pickup/pickup-parcelshop-vinden/
6. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen
De restitutie voor de producten zal worden betaald aan de klant als de geretourneerde bestelling fysiek is
ontvangen in ons magazijn. De restitutie zal worden gemaakt, waarbij we dezelfde betaalmethode zullen proberen
als die is gebruikt voor het betalen. In sommige gevallen moet de klant Horze informeren over hun bankrekening
gegevens (IBAN/SWIFT) om het bedrag terug te krijgen. Eventuele verzendkosten zullen alleen worden gerestitueerd
als de klant de bestelling in zijn geheel heeft geretourneerd.
Als het geretourneerde pakket verdwijnt of zoekraakt op weg naar het magazijn van Horze, zal Horze alleen de
waarde van de producten restitueren als de klant een tracking code heeft voor het retourpakket. Horze behoudt
zich het recht om met het postkantoor op zoek te gaan naar het missende pakket. In sommige gevallen kan dit tot
1 maand duren.
Als een geborduurd product is geretourneerd naar ons magazijn, omdat het niet in ontvangst is genomen door de
klant, zal Horze via e-mail, telefoon en post contact met de klant proberen om te nemen om een tweede
afleverpoging te doen. De klant heeft het recht om de bestelling een tweede keer geleverd te krijgen zonder
extra kosten. Als Horze de klant niet binnen 14 dagen kan bereiken, zal Horze de klant de kosten van de
producten en extra verwerkingskosten in rekening brengen, en het product vernietigen. Als een opnieuw verstuurd
geborduurd product voor de tweede keer naar ons magazijn wordt geretourneerd, brengen we de klant de kosten van
het product, en het verwerken van de retour voor beide leveringen in rekening, en vernietigen we het product.
3 for 2
Als een product wordt geretourneerd dat deel uitmaakt van de 3 voor 2 actie, is de promotiekorting niet meer van toepassing. De prijs van het gratis product wordt van het terugbetaalde bedrag afgetrokken.