˝

Klantenservice

Hier vind je antwoorden op je vragen over het winkelen in onze webshop, je bestelling, betaalmogelijkheden en meer. 
 

Waar is mijn pakje? 

  >> Check je verzendstatus << 

 

Heeft u vragen? 

Het is voor ons een genoegen om u te helpen met al uw vragen. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen door eenvoudigweg te reageren op de orderbevestiging die vanuit Horze is verstuurd. Wij zijn ook voor u beschikbaar van maandag tot en met vrijdag via telefoon en chat.

Opgelet! Door een aanpassing in ons systeem kunnen er vertragingen optreden met de verwerking en levering van jouw bestelling/retour. Wij zijn hiervan op de hoogte en proberen toch alles zo snel mogelijk te verwerken. Je kunt je pakketje zelf volgen via de "Waar is mijn pakketje?" optie op onze site. Bedankt voor het begrip!

Let op dat services met betrekking tot ruilen en borduren op dit moment niet actief zijn. Als je een maat van je product wilt ruilen, de snelste manier is om het oorspronkelijke product te retourneren en het opnieuw te bestellen in een andere maat. Als je oorspronkelijke bestelling een actieprijs bevatte, wil onze klantenservice je hier graag mee helpen.


Maandag tot en met vrijdag
09:00 - 12:00, 13:00 - 16:00

Contactformulier: Als je een e-mail wilt versturen, klik hier.
Telefoon: +32 3 808 10 64
Chat: 09:00 - 12:00, 13:00 - 16:00

Assistance e-mail français: serviceclient@horze.be
Assistance téléphonique français: +32 3 500 36 70