˝
 

RETOURNEREN VAN BESTELLING

  1. Registreer je retour hier: www.horze.be/findorder
  2. Doe de producten die je wilt retourneren in de verzenddoos. 
  3. Plak het retourlabel dat je per e-mail hebt ontvangen op de doos
  4. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde servicepunt. Vergeet niet om een ontvangstbewijs te vragen.
  5. Zodra uw retour is verwerkt, zal het bedrag automatisch worden teruggestort naar oorspronkelijke betaalmiddel waarmee u de bestelling heeft geplaats. 

Horze behoudt zich het recht voor om retourkosten van 1,99 € per bestelling in rekening te brengen. De retourkosten worden automatisch in mindering gebracht op het restitutiebedrag van je retourzending.

Het behandelen van een retour of omruil duurt normaalgesproken 1 week vanaf de aankomst van de retour in het magazijn. Wij behouden ons het recht op vertragingen bij piekmomenten.

De restitutie voor de producten zal worden betaald aan de klant als de geretourneerde bestelling fysiek is ontvangen in ons magazijn. De restitutie zal worden gemaakt, waarbij we dezelfde betaalmethode zullen proberen als die is gebruikt voor het betalen. In sommige gevallen moet de klant Horze informeren over hun bankrekening gegevens (IBAN/SWIFT) om het bedrag terug te krijgen. Eventuele verzendkosten zullen alleen worden gerestitueerd als de klant de bestelling in zijn geheel heeft geretourneerd.

Als u nog vragen heeft over het retourproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.

 

Let op dat sommige producten niet kunnen worden geretourneerd om will van de hygiëne en/of veiligheid. Geretourneerd ondergoed kan niet worden aangenomen, tenzij de producten ongeopend in de oorspronkelijke verpakking zitten.Horze behoudt zich het recht om restitutie toe te kennen of te weigeren waar het product niet in een verkoopbare staat is. Horze behoudt zich het recht om 5 euro in te houden bij kapotte of vieze productverpakking.

Wij ruilen alleen producten naar hetzelfde product met een andere maat of kleur. Wij ruilen helaas niet naar een compleet ander product. Als Horze de gewenste maat/kleur niet voorradig heeft, zal Horze het bedrag voor het product automatisch restitueren.

Als het geretourneerde pakket verdwijnt of zoekraakt op weg naar het magazijn van Horze, zal Horze alleen de waarde van de producten restitueren als de klant een tracking code heeft voor het retourpakket. Horze behoudt zich het recht om met het postkantoor op zoek te gaan naar het missende pakket. In sommige gevallen kan dit tot 1 maand duren.

Als een geborduurd product is geretourneerd naar ons magazijn, omdat het niet in ontvangst is genomen door de klant, zal Horze via e-mail, telefoon en post contact met de klant proberen om te nemen om een tweede afleverpoging te doen. De klant heeft het recht om de bestelling een tweede keer geleverd te krijgen zonder extra kosten. Als Horze de klant niet binnen 14 dagen kan bereiken, zal Horze de klant de kosten van de producten en extra verwerkingskosten in rekening brengen, en het product vernietigen. Als een opnieuw verstuurd geborduurd product voor de tweede keer naar ons magazijn wordt geretourneerd, brengen we de klant de kosten van het product, en het verwerken van de retour voor beide leveringen in rekening, en vernietigen we het product.

 

3 for 2

Als een product wordt geretourneerd dat deel uitmaakt van de 3 voor 2 actie, is de promotiekorting niet meer van toepassing. De prijs van het gratis product wordt van het terugbetaalde bedrag afgetrokken.